Bandırma Vapuru Müzesi, Ziyaretçilerin İlgi Odağı Olmaya Devam Ediyor
Bandırma Vapuru'nun bire bir ölçülerde yeniden inşa edilen müzesi, her yıl yüz binlerce ziyaretçiyi ağırlıyor. Ziyaretçiler, müzenin sunduğu deneyimi çok beğendiklerini ve gelecekte tekrar gelmeyi planladıklarını belirtiyorlar. 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla müzeye olan ilgi daha da arttı. Samsun Büyükşehir Belediyesi tarafından yönetilen müze, 'Milli Mücadele' ruhunu yaşamak isteyenlerin ilgisini çekiyor. 2001 yılında inşa edilen ve 18 Mayıs 2003'te açılan müzede, vapurun orijinaline sadık kalınarak yapılan canlandırmalar, ziyaretçilerin büyük ilgisini topluyor. Müzede, Mustafa Kemal Atatürk ve kurmaylarının toplantı halindeki bal mumu heykelleri sergileniyor. Atatürk'ün Samsun'a ayak bastığı odada, döneme ait ceviz ağacından yapılmış masa ve sandalyeler…