Erdoğan’dan Bakan Bak’a Dünya Kupası Mesajı
Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla gençlerle ve milli sporcularla Cumhurbaşkanlığı Millet Kütüphanesi’nde bir araya geldi. Etkinlikte bir öğrenci, “Milli Takım, 24 yıl aradan sonra Dünya Kupası’na katılıyor. Grubumuzda ABD, Paraguay ve Avustralya var. Şansımızı nasıl değerlendiriyorsunuz, nereye kadar ilerleyebiliriz? Dünya Kupası şampiyonu kim olur?” şeklinde soru sordu. Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, soruya şu şekilde yanıt verdi: “Bu yıl, 24 yıl aradan sonra Dünya Kupası’na katılmayı gerçekten hak ettik. Sizler de büyük destek verdiniz, her maçı takip ettiniz. Gruptan lider çıkmak istiyoruz. Genç ve dinamik…